9/01/2021

Критерії оцінювання

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222 "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти

"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222"


Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів в молодшій школі.

 

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1 - 4 класів НУШ  (наказ МОН №813 від 13.07.2021)

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 - 4 класів НУШ  (наказ МОН №1146 від 16.09.2020)

Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів 3 - 4 класів НУШ   (Додаток 1 до наказу№1146 від 16.09.2020)

Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів 

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (наказ МОН № 924 від 20.08.2018)

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (наказ МОН № 1154 від 27.08.2019)

Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

 

       Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

     Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

     Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

       Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

КРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освітиhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школиhttp://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/1-2-08-і.pdf
Оцінювання учнів другого класуhttps://nus.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/NMO-1154.pdf
Оцінювання учнів 1-х класівhttp://osvita.ua/legislation/Ser_osv/61761/
Критерії оцінювання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школіhttps://drive.google.com/file/d/1J6DP9-FNEKDOSYS3u8ky2GExkU1Sh3Q2/view
Оцінювання учнів 3-4 класівhttps://osvita.ua/school/76731/229121460

 

​Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів:

українська мова та мова національних меншин;

українська та зарубіжна література;

-російська мова 

інформатика;

географія;

біологія;

фізика й астрономія;

хімія;

- історія;

фізична культура;

- математика;

- іноземні мови;

- правознавство;

- музичне мистецтво;

- основи здоров'я;

- природознавство;

- образотворче мистецтво;

- захист Вітчизни;

- інтегрований курс "Мистецтво";

- курс "Громадянська освіта";

- трудове навчання.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар