Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222 "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти
"Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222"
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів в молодшій школі.
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1 - 4 класів НУШ (наказ МОН №813 від 13.07.2021)
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 - 4 класів НУШ (наказ МОН №1146 від 16.09.2020)
Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів 3 - 4 класів НУШ (Додаток 1 до наказу№1146 від 16.09.2020)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
КРИТЕРІЇ оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти | https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11 |
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи | http://old.mon.gov.ua/img/zstored/files/1-2-08-і.pdf |
Оцінювання учнів другого класу | https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2019/08/NMO-1154.pdf |
Оцінювання учнів 1-х класів | http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/61761/ |
Критерії оцінювання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі | https://drive.google.com/file/d/1J6DP9-FNEKDOSYS3u8ky2GExkU1Sh3Q2/view |
Оцінювання учнів 3-4 класів | https://osvita.ua/school/76731/229121460 |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів:
- українська мова та мова національних меншин;
- українська та зарубіжна література;
- хімія;
- історія;
- інтегрований курс "Мистецтво";
Немає коментарів:
Дописати коментар