Наш психолог

 У житті кожного іноді виникають проблеми, вирішити які наодинці важко.

Ви можете розраховувати на підтримку, компетентну консультацію та практичну допомогу.
ГРАФІК РОБОТИ:
з год. по год.
Понеділок з 9.00 по16.00
Вівторок з 9.00 по 16.00
Середа з 9.00 по 16.00
Четвер з9.00 по 16.00
П’ятниця з 9.00 по  16.00 - консультації для батьків
Блог практичного психолога
 
 
 
Будь ласка, введіть літери, зображені на картинці вище.
Букви вводяться без урахування регістру.
 

 

Важкі діти – ті, в яких немає душевного контакту з дорослими.

                                                                                                                                                                                                                                  С.Соловейчик

 

Пам’ятка  батькам першокласників:

• якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;

• якщо дитина живе у ворожнечі, вона вчиться агресивності;

• якщо дитину висміюють, вона стає замкн­утою;

• якщо дитина росте в докорах, вона вчить­ся жити з почуттям провини;

• якщо дитина росте  в терпимості, вона вчиться сприймати інших

• якщо дитину підбадьорюють, вона вчить­ся вірити в себе;

• якщо дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;

• якщо дитина живе в безпеці, вона вчить­ся вірити в людей;

• якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;

• якщо дитина живе в розумінні та привітності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

 


Перелік програм факультативних курсів, курсів за вибором та спецкурсів

 

Поради психолога на кожен день (Випуск 5)
Поради психолога на кожен день (Випуск 4)
Поради психолога на кожен день (Випуск 3) 

Спрощена версія (без фонового зображення)
Поради психолога на кожен день (Випуск 2)

Спрощена версія (без фонового зображення)
Поради психолога на кожен день (Випуск 1)

Спрощена версія (без фонового зображення)

Психологічні тесты:
• Тест «Чи готова дитина до школи?»
 

Буклет для батьків "Курити вже не круто"

Телефони обласних служб, які працюють у сфері збереження здоров"я дитини

Концепція розвитку психологічної служби

Аномалії батьківської любові

Пам"ятка випускнику

Пам"ять у житті людини

Про моніторинг поширеності вживання психоактивних речовин молоддю загальноосвітніх навчальних закладів Новосанжарського району

Нормативно-правова документація психологічної служби

Методичні рекомендації щодо планування діяльності працівників психологічної служби

Корисні посилання

Сайт психологічної служби системи освіти України,  група в фейсбук 

               Психологічна служба МОН

    Завдяки роботі психолога в школі створено:

    • сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу;
    • створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я.

    Психолог сприяє:

    • пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей;
    • свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів;
    • успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і – можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу.
    • Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя.
    • Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.

    Навіщо потрібен психолог в школі?

    Робота психолога в школі нерозривно пов’язана з освітнім процесом. Для початківця фахівця школа – хороша можливість придбати цінний досвід роботи з людьми, з дітьми, досвід вирішення всіляких психологічних проблем. Але школа – це величезний соціальний інститут. Психолог працює не тільки з дітьми, а також і з педагогами та батьками. Нерідко в школі працюють декілька фахівців-психологів (психологічна служба), так як поле діяльності психолога досить широке. Розглянемо основні напрями діяльності психолога в школі:

    Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого – все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога. Тільки при взаємному прийнятті рішень, при єдиних цілях, школа може претендувати на звання соціального інституту знань.

    • Психологічне просвітництво

      – формування у учнів, вихованців та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і керівників освітніх установ потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку. Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту;

    • Психологічна профілактика

      – попередження виникнення явищ дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;

    • Психологічна діагностика

      – поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.

    • Психологічна корекція

      – активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів – психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців. Ця робота включає в себе елементи гри і рисункові методи (в залежності від віку дитини). Проведення позакласних заходів (класна година, година психолога) також входять до компетенції психолога.

    • Консультативна діяльність

      – надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування. Складання психолого-педагогічної характеристики дитини, яка розкриває розвиток всіх сфер і психічних процесів, здоров’я.

     

    Немає коментарів:

    Дописати коментар