У житті кожного іноді виникають проблеми, вирішити які наодинці важко.
Ви можете розраховувати на підтримку, компетентну консультацію та практичну допомогу.ГРАФІК РОБОТИ:
з год. по год.
Понеділок з 9.00 по16.00
Вівторок з 9.00 по 16.00
Середа з 9.00 по 16.00
Четвер з9.00 по 16.00
П’ятниця з 9.00 по 16.00 - консультації для батьків
Блог практичного психолога
Букви вводяться без урахування регістру.
Важкі діти – ті, в яких немає душевного контакту з дорослими.
С.Соловейчик
Пам’ятка батькам першокласників:
• якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;
• якщо дитина живе у ворожнечі, вона вчиться агресивності;
• якщо дитину висміюють, вона стає замкнутою;
• якщо дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;
• якщо дитина росте в терпимості, вона вчиться сприймати інших
• якщо дитину підбадьорюють, вона вчиться вірити в себе;
• якщо дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;
• якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити в людей;
• якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
• якщо дитина живе в розумінні та привітності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.
Перелік програм факультативних курсів, курсів за вибором та спецкурсів
Психологічні тесты:
• Тест «Чи готова дитина до школи?»
Буклет для батьків "Курити вже не круто"
Телефони обласних служб, які працюють у сфері збереження здоров"я дитини
Концепція розвитку психологічної служби
Нормативно-правова документація психологічної служби
Методичні рекомендації щодо планування діяльності працівників психологічної служби
Корисні посилання
Сайт психологічної служби системи освіти України, група в фейсбук
Завдяки роботі психолога в школі створено:
- сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу;
- створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я.
Психолог сприяє:
- пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей;
- свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів;
- успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і – можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу.
- Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя.
- Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.
Навіщо потрібен психолог в школі?
Робота психолога в школі нерозривно пов’язана з освітнім процесом. Для початківця фахівця школа – хороша можливість придбати цінний досвід роботи з людьми, з дітьми, досвід вирішення всіляких психологічних проблем. Але школа – це величезний соціальний інститут. Психолог працює не тільки з дітьми, а також і з педагогами та батьками. Нерідко в школі працюють декілька фахівців-психологів (психологічна служба), так як поле діяльності психолога досить широке. Розглянемо основні напрями діяльності психолога в школі:
Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого – все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога. Тільки при взаємному прийнятті рішень, при єдиних цілях, школа може претендувати на звання соціального інституту знань.
Психологічне просвітництво
– формування у учнів, вихованців та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і керівників освітніх установ потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку. Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту;
Психологічна профілактика
– попередження виникнення явищ дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;
Психологічна діагностика
– поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.
Психологічна корекція
– активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів – психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців. Ця робота включає в себе елементи гри і рисункові методи (в залежності від віку дитини). Проведення позакласних заходів (класна година, година психолога) також входять до компетенції психолога.
Консультативна діяльність
– надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування. Складання психолого-педагогічної характеристики дитини, яка розкриває розвиток всіх сфер і психічних процесів, здоров’я.
Немає коментарів:
Дописати коментар