Візитна картка ОЗ "Нехворощанський ЗЗСО І-ІІІ ступенів"

 Візитна картка ОЗ "Нехворощанський ЗЗСО  І-ІІІ ступенів"



1. Повна назва навчального закладу
ОЗ "Нехворощанський закласд загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів"
Нехворощанської сільської ради Полтавської області

Заклад має 18 навчальних класів та кабінетів:

Обладнано навчальні кабінети:
- Фізики та хімії
- 2 Навчальних кабінети комп'ютерних технологій (НККТ).

Кабінет інноваційних технологій для початкових класів «Країна Барвінкова»
- 2 кабінети профільного навчання 
У закладі функціонують:
- 1 комбінована майстерня
- 1 спортивний зал
- Їдальня
- Бібліотека
- актовий зал
- тренажерний зал


10-11   класи охоплені профільним навчанням

Профіль – технологічний

Напрям – агротехнологічний  (тракторна справа)


Школа є однією з кращих шкіл району і займає в рейтингу ІІ місце.

У 2008 році заклад пройшов чергову атестацію і за рішенням експертної комісії єдиний в районі атестований з відзнакою.

           У 2013 – 2014 навчальному році школа виборола І місце у районній 64-ій спартакіаді школярів.

 
 
3. Концептуальні основи школи
- Камерність спілкування, відносин, в яких здійснюється самовираження і самореалізація об’єкту цих відносин (невелика кількість класів, груп).
- Інтегрованість курсів основ наук, що створює упорядковану систему головних тем і понять, приводить до формування в учнівській свідомості цілісної картини світу.
- Безперервність освіти, яка створює потребу у постійному самовдосконаленні особистості.
- Створення умов, які роблять пошукову роботу обов’язковою для всіх учасників навчально – виховного процесу (апробація авторських методик, технологій, курсів, навчальних посібників).
- Органічне поєднання класно – урочної системи з груповою та індивідуальною самостійною роботою учнів. Збереження принципу чергування їх діяльності.
- Можливість вибору учнями гуртків, факультативів.

4. Місія навчального закладу
- Розвивати особистість випускника, який володіє творчим потенціалом, уміє реалізувати його в повній мірі, здатного адаптуватися до світу, що швидко змінюється та чітко усвідомлювати своє місце в цьому світі.
- Створювати умови для навчання і розвитку учнів, їх пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб у процесі загальноосвітньої підготовки
- Виховувати в учнів любов до праці, забезпечувати умови для їх життєвого і професійного самовизначення, формувати готовність до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.
- Забезпечувати наступно – перспективні зв’язки між загальною середньою і професійною освітою відповідно до технологічного профілю.
5. Проблема, над якою працює навчальний заклад
Здійснення диференційованого підходу до навчання та розвиток творчих здібностей учнів, створення оптимальних умов для їх розвитку і самореалізації в умовах реформування школи .
6. Інновації, що впроваджуються у закладі
- Диференціація навчання молодших школярів за С.О.Логачевським (елементи).
- Вироблення навичок оптимального читання за Зайцевим (елементи).
- К.П.Копійка. Навчання фізики з використанням опорних таблиць (елементи).
- О.І. Пометун. Інтерактивні методи навчання (елементи).
- Особистісно – орієнтоване навчання (елементи).
- Комп’ютеризоване навчання (елементи).
- Інтерактивне навчання (елементи).
- Диференційоване навчання (елементи).
7. Управлінські технології, що впроваджує навчальний заклад
- технологія стратегічного управління на підставі впровадження діагностики, вивчення потреб учнів та батьків, , залучення усіх учасників навчально – виховного процесу до планування роботи школи;
- технологія адміністративно – фінансового управління (пошук і вдосконалення ефективних форм господарювання, посилення трудової підготовки учнів у школі, організація продуктивної праці учнів, використання прогресивних форм трудового виховання);
- профілізація навчання;
- комп’ютеризація навчально – виховного процесу.
8. Напрями експериментально – дослідної роботи
- зміцнити матеріально – технічну базу школи ;
- удосконалити урок як основну форму організації навчальних занять;
- урізноманітнити форми і методи організації профільного навчання, зокрема розширити перелік спеціальностей: ввести „оператор комп’ютерного набору”, швачка;
- забезпечити високий рівень фахової підготовки педагогічних працівників школи.
9. Проекти, що впроваджуються у школі
Управлінські проекти щодо впровадження проектної технології у навчально – виховний процес:
- перехід до особистісно –орієнтованої моделі навчання і виховання;
- застосування методів інтерактивного навчання з метою підвищення рівня взаємодії учасників навчально – виховного процесу;
- застосування інтерактивних методів управління;
- упровадження комп’ютерно – орієнтованого навчання;
- розвиток інтелектуального і творчого потенціалу учасників навчально – виховного процесу.
- Створення музею історії школи.
- „Я – волонтер” (допомога пристарілим, ветеранам, догляд за пам’ятниками, меморіалами, місцями масових поховань”;
10. Участь у конференціях, семінарах, проектах
-1989 рік – проведення на базі школи республіканського семінару з трудового навчання.
Співпраця з НДІ педагогіки України
Результати співпраці:
- розробка навчально – методичних посібників для професійної підготовки школярів;
- розробка методичних рекомендацій по підготовці до роботи та водіння малогабаритного трактора для учнів 5-6 та 7-8 класів.
- „Мій рідний край – моя земля” (пошуково – краєзнавчий аспект). Шкільний пошуковий загін „Краєзнавець” – неодноразовий лауреат районних конкурсів;
- Розвиток фізичної культури і спорту ( робота спортивних гуртків та секцій, обладнання тренажерного залу). Спортивні команди школи – неодноразові переможці районних та обласних змагань з баскетболу, волейболу, футболу, кросу, шахів, тощо.
- Розвиток туризму. Створення шкільної туристичної команди. Розробка туристично – краєзнавчого маршруту місцями української оборонної лінії ( І місце в районних змаганнях). Щорічні піші походи по гірському Криму. Шкільна туристична команда – переможець обласного конкурсу з пішого туризму, лауреат Всеукраїнського етапу цього ж конкурсу.
11. Міжнародна співпраця відсутня
12. Особливості навчального закладу: досягнення, результати роботи
- Щороку школа посідає призові місця у рейтингу шкіл району за результатами предметних олімпіад, конкурсів, змагань, тощо, серед наших школярів є призери та переможці обласних та всеукраїнських конкурсів.
- Ряд учителів школи ставали переможцями районних та учасниками обласних конкурсів „Учитель року”, творчі доробки наших педагогів неодноразово відзначалися на районних ярмарках педагогічних технологій.
- Школа є базовою у районі щодо впровадження профільного навчання за агротехнологічним профілем.
- Має ліцензію МОН України для здійснення професійного навчання .
- Навчальний заклад має достатній рівень матеріально – технічного забезпечення для реалізації змісту профільного навчання. База професійного навчання налічує 5 тракторів, 1 автомобіль, 1 комбайн, 7 одиниць причіпної техніки.
- Випускники 11 класу разом з атестатами про повну загальну середню освіту отримують посвідчення тракториста – машиніста категорії „А”, володіють основними навиками самостійної трудової діяльності у сільськогосподарському виробництві.
- Державним актом школі надано право на постійне користування земельною ділянкою площею 55,45 га, прибуток від якої використовується на зміцнення матеріальної бази школи, здешевлення харчування дітей , виплату нагород педпрацівникам, учні яких стали переможцями районних та обласних етапів предметних олімпіад, конкурсів, змагань, премії обслуговуючому персоналу, на допомогу в обробітку присадибних ділянок працівників та учителів – пенсіонерів, на пам’ятні подарунки працівникам до свят.
- За підсумками атестації у 2008 році навчальний заклад атестовано з відзнакою.
13. Висвітлення інформації про діяльність школи у ЗМІ
- Неодноразові публікації у районній газеті „Світлиця” Новосанжарської районної ради
14. Повна адреса навчального закладу (індекс, назва навчального закладу, назва села, назва району, область)
39354 
ОЗ "Нехворощанський  ЗЗСО І-ІІІ ступенів"
село Нехвороща
Полтавської області
15. Телефон / факс (05344) 9-65-40
16. е-mail nekhvo.znz1987@gmail.com
17. Веб – http://nehvschool.info

Умови вступу та навчання - перегляд (ТУТ)

 

Прийом до школи здійснюється на підставі:

- особистої заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
- свідоцтва про народження;
- медичної довідки;
- документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до 1 класу

Вибуття учнів здійснюється на підставі наступних документів:

- Особистої заяви батьків або осіб, що їх замінюють;
- Довідка від навчального закладу, до якого учень буде зарахований

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар